22 august 2012

Brasov - Sibiu - Thassos - editia vara 2012 - partea 1

Sau cum mi-am petrecut jumatate din luna august. Pentru ca anul trecut am facut vreo 2000 mii de km in concediu, am zis ca anu' asta vreau, complet atipic mie, sa stau cu fundu' la soare si atat. Asa ca am ales o destinatie noua: Grecia. Si pentru ca inainte de Grecia am mers pe la mama, tata, unchi, matusi via Brasov si Sibiu, am sfarsit prin a face doar 2700 de km.

Am inceput cu Brasov unde am urcat pe Varful Postavaru, nu pe jos, ci cu telecabina :D

priveliste de pe Varful Postavaru

Apoi am ajuns acasa, la Sibiu, unde m-am mobilizat si am facut o tarta cu mure si nectarine. Asta a fost cea mai de seama realizare culinara ca in rest am lasat-o pe mama sa se desfasoare :)


La Balea Lac am urcat pana pe Saua Caprei. Pe jos :D Pot confirma ca fost foarte greu de urcat. Cam asa se vedea lacul Balea de sus, deci era sus, da? Foarte sus. Cica 2350 m din surse neoficiale. 


Iar de sus se vedea un alt lac si nu erau oameni :) Doar oi. Sunt mici mici in fundal.

lacul Capra si oitele

De la Sibiu am plecat spre Thassos. Am evitat Grecia multi ani. Mi se pareau atat de fascinante alte destinatii, iar Grecia atat de aproape si de aglomerata, incat am preferat sa ma inghesui prin alte parti. Aveam asteptari mici si am foarte placut suprinsa. Am mers pe ruta asta si a fost ok drumul, cu unele portiuni mai dificile, dar nu de ne trecut prin Bulgaria. Am facut 10 - 11 ore cu mici opriri si cu tot cu ferry-boat.

Drumul din Bulgaria nu l-am pozat pentru ca mi s-a cam rupt filmu' si l-am vazut pe picatele :D Dar prin Grecia a fost foarte ok, cu o portiune de autostrada.

autostrada greceasca
La Keramoti ne-am urcat pe ferry cu tot cu masinuta.



Daca mergeti in Thassos nu o sa va plictisiti. Asta era temerea mea mare. Ca dupa 3 zile de plaja voi incepe sa fac ture de nerabdare, dar nu a fost cazul. Dar mai multe in episodul urmator :D

Va urma.


Niciun comentariu: